Van alles wat!
Recent Bekeken
You have no recent viewed item.
Van alles wat!
Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.
Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren of eventueel weigeren aan de deur.
In 3 eenvoudige stappen:
Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
Controleer en regel je bestelling. Denk aan het adres, bezorgdatum en inpakservice.
Rond af door te betalen. Dat kan met een cadeaubon, iDEAL, creditcard of, indien aangeboden, via achteraf betalen.
Tips:
Als je nog geen account hebt dan kun je dit tijdens het bestellen aanmaken. Onze medewerkers kunnen telefonisch geen bestelling voor je plaatsen.
Als je een probleem hebt tijdens het bestellen, verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw. Instructies voor het verwijderen van cookies vind je in ons cookiebeleid.
Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? Vraag dan een offerte aan
Retourdeals zijn producten die door andere klanten retour zijn gestuurd. We bieden deze producten aan na een strenge kwaliteitscontrole door onze heelmeesters. De producten zijn dus praktisch gezien nieuw en niet gerefurbished of gerepareerd. Soms kan het wel voorkomen dat het product niet meer in de originele verpakking zit.
De voordelen van de retourdeals zijn:
De producten zijn goedkoper dan een nieuw product
Er gelden dezelfde garanties als op een nieuw product
Er gelden dezelfde retourvoorwaarden als op een nieuw allaz.nl product
Grote apparaten worden geplaatst en aangesloten (alleen niet geïnstalleerd)
Je draagt bij aan een beter milieu
Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.
Als je meer dan 90 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.
Standaardbezorging binnen Nederland: gratis vanaf € 30,- anders € 3,50.
Standaardbezorging binnen België: gratis vanaf € 60,- anders € 6,95.
De bezorgdagen zijn in de regel
Brievenbuspost: dinsdag t/m zaterdag
Kleine pakketten via pakketdienst: maandag t/m zaterdag
Grote pakketten via Bulstra: maandag t/m zaterdag
Grote pakketten via Transmission (België): maandag t/m zaterdag
Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom zie je nog voordat je iets bestelt wanneer we het artikel bezorgen. Artikelen die direct op voorraad zijn, heb je meestal de volgende dag in huis. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg.
Heb je een afleveradres buiten Nederland of België?
Dan is je artikel langer onderweg. Deze tabel is daarbij een goede leidraad:
Land Levertijd + Extra bezorgtijd
Duitsland, Luxemburg Vermeld op de website + 2 tot 3 werkdagen
Overige EU-landen, Noorwegen, Zwitserland Vermeld op de website + 3 tot 4 werkdagen
Overige Europese landen Vermeld op de website + 7 tot 9 werkdagen
Noord- en Midden-Amerika, Caribisch gebied Vermeld op de website + 5 tot 12 werkdagen
Azië, Australië, Nieuw-Zeeland Vermeld op de website + 9 tot 12 werkdagen
Overige landen Vermeld op de website + 8 tot 10 werkdagen
Wij, onze partners en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Houd je Track&Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.
Niet (alles) ontvangen?
We kunnen niet altijd alle artikelen van één bestelling op hetzelfde moment verzenden. In je account zie je of we alles tegelijkertijd verzonden hebben. Als we wel alles hebben verzonden, kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice.
Met geld. Of Allaz-cadeaubonnen. Je betaalt altijd veilig bij ons.
Dat je bestelling mislukt is, kan meerdere oorzaken hebben. Hoe snel het geld op je rekening staat, hangt af van de reden van je mislukte bestelling en van je betaalmethode:
technische storing
iDEAL of achteraf: binnen 3 werkdagen
Creditcard: binnen 5 werkdagen
Cadeaubon/-kaart: binnen 3 dagen opgewaardeerd.
Dat je bestelling mislukt is, kan meerdere oorzaken hebben. Hoe snel het geld op je rekening staat, hangt af van de reden van je mislukte bestelling en van je betaalmethode:
technische storing
iDEAL of achteraf: binnen 3 werkdagen
Creditcard: binnen 5 werkdagen
Cadeaubon/-kaart: binnen 3 dagen opgewaardeerd.
De retourvoorwaarden vind je hieronder. Waar het op neerkomt, is dat je rustig over je aankoop mag nadenken. Als je artikel geen goede match is, mag je het naar ons terugsturen binnen de zichttermijn. In je account vind je een overzicht van welke artikelen je nog kunt retourneren.
Retourvoorwaarden
Retour aanmelden
Het is noodzakelijk om je retourzending vooraf aan te melden via een email of het contactformulier.
Vermeldt daarin in elk geval het ordernummer van je bestelling. Je ontvangt dan van ons een retourlabel.
Een retourmelding moet uiterlijk 14 dagen na ontvangst van je bestelling bij ons ingediend te zijn.
Daarna heb je nog eens 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen.
Wil je geen retourlabel, maar zelf het pakket terug sturen? Dan je het artikel voldoende gefrankeerd sturen naar het volgend adres:
Allaz.nl
Afdeling retouren
Kruitberghof 60
1104BC in Amsterdam
Bij Pakketten welke (on)voldoende gefrankeerd zijn zullen wij de additionele frankeerkosten van het terug te storten bedrag moeten inhouden.
Retourkosten en terugbetaling
De retourkosten, bij gebruik van een retourlabel zijn €3,99. Dit bedrag wordt ingehouden van het terug te storten aankoopbedrag. Het resterende aankoopbedrag en eventueel betaalde verzendkosten zullen binnen 3-5 werkdagen na het retour ontvangen van de artikelen worden terug gestort op de rekening van de koper, tenzij de aangemelde artikelen binnen de gestelde 14 dagen nog niet bij ons retour zijn aangekomen. Het terug storten zal in dat geval plaatsvinden op het moment dat de artikelen wel door ons zijn ontvangen.
LET OP:
Wanneer een bestelling niet wordt afgehaald bij een pakketpunt en de bestelling komt bij ons retour, dan moeten wij die retourkosten in rekening brengen en dit aftrekken van het terug te betalen factuurbedrag horende bij de bestelling. Dit vanwege het feit dat retourneren voor rekening van de koper is.
Annuleren
Heb je een bestelling geplaatst en wil je deze alsnog annuleren?
Dat kan kosteloos zolang de bestelling niet is verzonden. Het kan wel eens voorkomen dat jouw annulering onze verzending kruist. In dat geval kan de bestelling niet meer geannuleerd worden en dient de klant de bestelling op eigen kosten te retourneren.
Om te annuleren stuur je een email naar service@allaz.nl met daarin het ordernummer of reageer op de orderbevestigingsemail. Wij zullen er dan voor zorgen dat de bestelling uit ons systeem wordt gehaald en het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen weer op je rekening staat.
Als je een artikel via allaz.nl koopt, mag je ervan uitgaan dat het in goede staat is en blijft werken zoals verwacht bij normaal gebruik. Het kan echter altijd gebeuren dat je onverhoopt niet tevreden bent en je artikel retour wilt sturen of moet aanmelden ter reparatie. Hier zijn bepaalde regels aan verbonden. Om niet voor verrassingen te komen staan, raden wij je aan deze informatiepagina door te lezen.
De fabrikant van je bestelde artikel kan fabrieksgarantie geven. Dit wil zeggen dat de fabrikant tijdens die garantieduur je artikel repareert of vervangt als die defect raakt, tenzij het defect is ontstaan door jouw toedoen. Wij helpen je hier graag mee: Nee via het contactformulier contact met ons op en geen aan wat er mis is met het artikel.
De fabrieksgarantie verschilt per fabrikant. In de verpakking van je artikel zit een boekje met meer details.Op sommige artikelen zit minder of geen fabrieksgarantie. Denk hierbij bijvoorbeeld aan “verbruiksartikelen” zoals shampoo of luiers.
Als er geen fabrieksgarantie geldt of als je toch liever naar de verkoper stapt, bestaat daarnaast nog de wettelijke garantie. Deze garantie houdt in dat je gekochte artikel moet voldoen aan wat beloofd is en wat je redelijkerwijs mocht verwachten. Als je bijvoorbeeld een televisie hebt gekregen waarvan de afstandsbediening al na een paar weken kapot gaat, mag hierover contact opnemen met ons of met de partner als het gaat om een artikel van een partner. Wacht hier niet te lang mee nadat je dit gebrek hebt ontdekt. Als de periode van de fabrieksgarantie is afgelopen, wil dat dus niet zeggen dat er helemaal geen garantie meer is.
Mocht er gedurende de garantieperiode een defect ontstaan buiten jouw schuld om, dan kun je recht hebben op een reparatievergoeding of vervanging van het artikel. Hieronder staat wat je dan kan doen.
Het garantiebewijs van je artikel is vaak de desbetreffende factuur of het aankoopbewijs. Deze vind je bij de bestelling in je account of in je mail
Om zo snel mogelijk weer een goedwerkend artikel in huis te hebben kun je het beste retourneren en een nieuwe bestellen. Meld het artikel als retour aan in je account of check de retourvoorwaarden of jouw artikel retour gestuurd mag worden.
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Geef een antwoord