Bestellen & Bezorgen







Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.

Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren of eventueel weigeren aan de deur.

In 3 eenvoudige stappen:

Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
Controleer en regel je bestelling. Denk aan het adres, bezorgdatum en inpakservice.
Rond af door te betalen. Dat kan met een cadeaubon, iDEAL, creditcard of, indien aangeboden, via achteraf betalen.
Tips:

Als je nog geen account hebt dan kun je dit tijdens het bestellen aanmaken. Onze medewerkers kunnen telefonisch geen bestelling voor je plaatsen.
Als je een probleem hebt tijdens het bestellen, verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw. Instructies voor het verwijderen van cookies vind je in ons cookiebeleid.
Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? Vraag dan een offerte aan

Retourdeals zijn producten die door andere klanten retour zijn gestuurd. We bieden deze producten aan na een strenge kwaliteitscontrole door onze heelmeesters. De producten zijn dus praktisch gezien nieuw en niet gerefurbished of gerepareerd. Soms kan het wel voorkomen dat het product niet meer in de originele verpakking zit.

De voordelen van de retourdeals zijn:
De producten zijn goedkoper dan een nieuw product
Er gelden dezelfde garanties als op een nieuw product
Er gelden dezelfde retourvoorwaarden als op een nieuw allaz.nl product
Grote apparaten worden geplaatst en aangesloten (alleen niet geïnstalleerd)
Je draagt bij aan een beter milieu

Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.

Als je meer dan 90 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.

Standaardbezorging binnen Nederland: gratis vanaf € 30,- anders € 3,50.

Standaardbezorging binnen België: gratis vanaf € 60,- anders € 6,95.

De bezorgdagen zijn in de regel

Brievenbuspost: dinsdag t/m zaterdag
Kleine pakketten via pakketdienst: maandag t/m zaterdag
Grote pakketten via Bulstra: maandag t/m zaterdag
Grote pakketten via Transmission (België): maandag t/m zaterdag

Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom zie je nog voordat je iets bestelt wanneer we het artikel bezorgen. Artikelen die direct op voorraad zijn, heb je meestal de volgende dag in huis. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg.

Heb je een afleveradres buiten Nederland of België?
Dan is je artikel langer onderweg. Deze tabel is daarbij een goede leidraad:

Land Levertijd + Extra bezorgtijd
Duitsland, Luxemburg Vermeld op de website + 2 tot 3 werkdagen
Overige EU-landen, Noorwegen, Zwitserland Vermeld op de website + 3 tot 4 werkdagen
Overige Europese landen Vermeld op de website + 7 tot 9 werkdagen
Noord- en Midden-Amerika, Caribisch gebied Vermeld op de website + 5 tot 12 werkdagen
Azië, Australië, Nieuw-Zeeland Vermeld op de website + 9 tot 12 werkdagen
Overige landen Vermeld op de website + 8 tot 10 werkdagen

Wij, onze partners en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Houd je Track&Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.

Niet (alles) ontvangen?
We kunnen niet altijd alle artikelen van één bestelling op hetzelfde moment verzenden. In je account zie je of we alles tegelijkertijd verzonden hebben. Als we wel alles hebben verzonden, kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

 

 

Betalen







Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.

Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren of eventueel weigeren aan de deur.

In 3 eenvoudige stappen:

Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
Controleer en regel je bestelling. Denk aan het adres, bezorgdatum en inpakservice.
Rond af door te betalen. Dat kan met een cadeaubon, iDEAL, creditcard of, indien aangeboden, via achteraf betalen.
Tips:

Als je nog geen account hebt dan kun je dit tijdens het bestellen aanmaken. Onze medewerkers kunnen telefonisch geen bestelling voor je plaatsen.
Als je een probleem hebt tijdens het bestellen, verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw. Instructies voor het verwijderen van cookies vind je in ons cookiebeleid.
Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? Vraag dan een offerte aan

Retourdeals zijn producten die door andere klanten retour zijn gestuurd. We bieden deze producten aan na een strenge kwaliteitscontrole door onze heelmeesters. De producten zijn dus praktisch gezien nieuw en niet gerefurbished of gerepareerd. Soms kan het wel voorkomen dat het product niet meer in de originele verpakking zit.

De voordelen van de retourdeals zijn:
De producten zijn goedkoper dan een nieuw product
Er gelden dezelfde garanties als op een nieuw product
Er gelden dezelfde retourvoorwaarden als op een nieuw allaz.nl product
Grote apparaten worden geplaatst en aangesloten (alleen niet geïnstalleerd)
Je draagt bij aan een beter milieu

Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.

Als je meer dan 90 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.

Standaardbezorging binnen Nederland: gratis vanaf € 30,- anders € 3,50.

Standaardbezorging binnen België: gratis vanaf € 60,- anders € 6,95.

De bezorgdagen zijn in de regel

Brievenbuspost: dinsdag t/m zaterdag
Kleine pakketten via pakketdienst: maandag t/m zaterdag
Grote pakketten via Bulstra: maandag t/m zaterdag
Grote pakketten via Transmission (België): maandag t/m zaterdag

Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom zie je nog voordat je iets bestelt wanneer we het artikel bezorgen. Artikelen die direct op voorraad zijn, heb je meestal de volgende dag in huis. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg.

Heb je een afleveradres buiten Nederland of België?
Dan is je artikel langer onderweg. Deze tabel is daarbij een goede leidraad:

Land Levertijd + Extra bezorgtijd
Duitsland, Luxemburg Vermeld op de website + 2 tot 3 werkdagen
Overige EU-landen, Noorwegen, Zwitserland Vermeld op de website + 3 tot 4 werkdagen
Overige Europese landen Vermeld op de website + 7 tot 9 werkdagen
Noord- en Midden-Amerika, Caribisch gebied Vermeld op de website + 5 tot 12 werkdagen
Azië, Australië, Nieuw-Zeeland Vermeld op de website + 9 tot 12 werkdagen
Overige landen Vermeld op de website + 8 tot 10 werkdagen

Wij, onze partners en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Houd je Track&Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.

Niet (alles) ontvangen?
We kunnen niet altijd alle artikelen van één bestelling op hetzelfde moment verzenden. In je account zie je of we alles tegelijkertijd verzonden hebben. Als we wel alles hebben verzonden, kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

Factuur







Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.

Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren of eventueel weigeren aan de deur.

In 3 eenvoudige stappen:

Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
Controleer en regel je bestelling. Denk aan het adres, bezorgdatum en inpakservice.
Rond af door te betalen. Dat kan met een cadeaubon, iDEAL, creditcard of, indien aangeboden, via achteraf betalen.
Tips:

Als je nog geen account hebt dan kun je dit tijdens het bestellen aanmaken. Onze medewerkers kunnen telefonisch geen bestelling voor je plaatsen.
Als je een probleem hebt tijdens het bestellen, verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw. Instructies voor het verwijderen van cookies vind je in ons cookiebeleid.
Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? Vraag dan een offerte aan

Retourdeals zijn producten die door andere klanten retour zijn gestuurd. We bieden deze producten aan na een strenge kwaliteitscontrole door onze heelmeesters. De producten zijn dus praktisch gezien nieuw en niet gerefurbished of gerepareerd. Soms kan het wel voorkomen dat het product niet meer in de originele verpakking zit.

De voordelen van de retourdeals zijn:
De producten zijn goedkoper dan een nieuw product
Er gelden dezelfde garanties als op een nieuw product
Er gelden dezelfde retourvoorwaarden als op een nieuw allaz.nl product
Grote apparaten worden geplaatst en aangesloten (alleen niet geïnstalleerd)
Je draagt bij aan een beter milieu

Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.

Als je meer dan 90 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.

Standaardbezorging binnen Nederland: gratis vanaf € 30,- anders € 3,50.

Standaardbezorging binnen België: gratis vanaf € 60,- anders € 6,95.

De bezorgdagen zijn in de regel

Brievenbuspost: dinsdag t/m zaterdag
Kleine pakketten via pakketdienst: maandag t/m zaterdag
Grote pakketten via Bulstra: maandag t/m zaterdag
Grote pakketten via Transmission (België): maandag t/m zaterdag

Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom zie je nog voordat je iets bestelt wanneer we het artikel bezorgen. Artikelen die direct op voorraad zijn, heb je meestal de volgende dag in huis. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg.

Heb je een afleveradres buiten Nederland of België?
Dan is je artikel langer onderweg. Deze tabel is daarbij een goede leidraad:

Land Levertijd + Extra bezorgtijd
Duitsland, Luxemburg Vermeld op de website + 2 tot 3 werkdagen
Overige EU-landen, Noorwegen, Zwitserland Vermeld op de website + 3 tot 4 werkdagen
Overige Europese landen Vermeld op de website + 7 tot 9 werkdagen
Noord- en Midden-Amerika, Caribisch gebied Vermeld op de website + 5 tot 12 werkdagen
Azië, Australië, Nieuw-Zeeland Vermeld op de website + 9 tot 12 werkdagen
Overige landen Vermeld op de website + 8 tot 10 werkdagen

Wij, onze partners en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Houd je Track&Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.

Niet (alles) ontvangen?
We kunnen niet altijd alle artikelen van één bestelling op hetzelfde moment verzenden. In je account zie je of we alles tegelijkertijd verzonden hebben. Als we wel alles hebben verzonden, kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

Terugbetalen







Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.

Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren of eventueel weigeren aan de deur.

In 3 eenvoudige stappen:

Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
Controleer en regel je bestelling. Denk aan het adres, bezorgdatum en inpakservice.
Rond af door te betalen. Dat kan met een cadeaubon, iDEAL, creditcard of, indien aangeboden, via achteraf betalen.
Tips:

Als je nog geen account hebt dan kun je dit tijdens het bestellen aanmaken. Onze medewerkers kunnen telefonisch geen bestelling voor je plaatsen.
Als je een probleem hebt tijdens het bestellen, verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw. Instructies voor het verwijderen van cookies vind je in ons cookiebeleid.
Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? Vraag dan een offerte aan

Retourdeals zijn producten die door andere klanten retour zijn gestuurd. We bieden deze producten aan na een strenge kwaliteitscontrole door onze heelmeesters. De producten zijn dus praktisch gezien nieuw en niet gerefurbished of gerepareerd. Soms kan het wel voorkomen dat het product niet meer in de originele verpakking zit.

De voordelen van de retourdeals zijn:
De producten zijn goedkoper dan een nieuw product
Er gelden dezelfde garanties als op een nieuw product
Er gelden dezelfde retourvoorwaarden als op een nieuw allaz.nl product
Grote apparaten worden geplaatst en aangesloten (alleen niet geïnstalleerd)
Je draagt bij aan een beter milieu

Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.

Als je meer dan 90 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.

Standaardbezorging binnen Nederland: gratis vanaf € 30,- anders € 3,50.

Standaardbezorging binnen België: gratis vanaf € 60,- anders € 6,95.

De bezorgdagen zijn in de regel

Brievenbuspost: dinsdag t/m zaterdag
Kleine pakketten via pakketdienst: maandag t/m zaterdag
Grote pakketten via Bulstra: maandag t/m zaterdag
Grote pakketten via Transmission (België): maandag t/m zaterdag

Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom zie je nog voordat je iets bestelt wanneer we het artikel bezorgen. Artikelen die direct op voorraad zijn, heb je meestal de volgende dag in huis. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg.

Heb je een afleveradres buiten Nederland of België?
Dan is je artikel langer onderweg. Deze tabel is daarbij een goede leidraad:

Land Levertijd + Extra bezorgtijd
Duitsland, Luxemburg Vermeld op de website + 2 tot 3 werkdagen
Overige EU-landen, Noorwegen, Zwitserland Vermeld op de website + 3 tot 4 werkdagen
Overige Europese landen Vermeld op de website + 7 tot 9 werkdagen
Noord- en Midden-Amerika, Caribisch gebied Vermeld op de website + 5 tot 12 werkdagen
Azië, Australië, Nieuw-Zeeland Vermeld op de website + 9 tot 12 werkdagen
Overige landen Vermeld op de website + 8 tot 10 werkdagen

Wij, onze partners en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Houd je Track&Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.

Niet (alles) ontvangen?
We kunnen niet altijd alle artikelen van één bestelling op hetzelfde moment verzenden. In je account zie je of we alles tegelijkertijd verzonden hebben. Als we wel alles hebben verzonden, kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

Retourneren







Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.

Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren of eventueel weigeren aan de deur.

In 3 eenvoudige stappen:

Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
Controleer en regel je bestelling. Denk aan het adres, bezorgdatum en inpakservice.
Rond af door te betalen. Dat kan met een cadeaubon, iDEAL, creditcard of, indien aangeboden, via achteraf betalen.
Tips:

Als je nog geen account hebt dan kun je dit tijdens het bestellen aanmaken. Onze medewerkers kunnen telefonisch geen bestelling voor je plaatsen.
Als je een probleem hebt tijdens het bestellen, verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw. Instructies voor het verwijderen van cookies vind je in ons cookiebeleid.
Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? Vraag dan een offerte aan

Retourdeals zijn producten die door andere klanten retour zijn gestuurd. We bieden deze producten aan na een strenge kwaliteitscontrole door onze heelmeesters. De producten zijn dus praktisch gezien nieuw en niet gerefurbished of gerepareerd. Soms kan het wel voorkomen dat het product niet meer in de originele verpakking zit.

De voordelen van de retourdeals zijn:
De producten zijn goedkoper dan een nieuw product
Er gelden dezelfde garanties als op een nieuw product
Er gelden dezelfde retourvoorwaarden als op een nieuw allaz.nl product
Grote apparaten worden geplaatst en aangesloten (alleen niet geïnstalleerd)
Je draagt bij aan een beter milieu

Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.

Als je meer dan 90 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.

Standaardbezorging binnen Nederland: gratis vanaf € 30,- anders € 3,50.

Standaardbezorging binnen België: gratis vanaf € 60,- anders € 6,95.

De bezorgdagen zijn in de regel

Brievenbuspost: dinsdag t/m zaterdag
Kleine pakketten via pakketdienst: maandag t/m zaterdag
Grote pakketten via Bulstra: maandag t/m zaterdag
Grote pakketten via Transmission (België): maandag t/m zaterdag

Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom zie je nog voordat je iets bestelt wanneer we het artikel bezorgen. Artikelen die direct op voorraad zijn, heb je meestal de volgende dag in huis. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg.

Heb je een afleveradres buiten Nederland of België?
Dan is je artikel langer onderweg. Deze tabel is daarbij een goede leidraad:

Land Levertijd + Extra bezorgtijd
Duitsland, Luxemburg Vermeld op de website + 2 tot 3 werkdagen
Overige EU-landen, Noorwegen, Zwitserland Vermeld op de website + 3 tot 4 werkdagen
Overige Europese landen Vermeld op de website + 7 tot 9 werkdagen
Noord- en Midden-Amerika, Caribisch gebied Vermeld op de website + 5 tot 12 werkdagen
Azië, Australië, Nieuw-Zeeland Vermeld op de website + 9 tot 12 werkdagen
Overige landen Vermeld op de website + 8 tot 10 werkdagen

Wij, onze partners en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Houd je Track&Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.

Niet (alles) ontvangen?
We kunnen niet altijd alle artikelen van één bestelling op hetzelfde moment verzenden. In je account zie je of we alles tegelijkertijd verzonden hebben. Als we wel alles hebben verzonden, kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

 

 

Garantie & Reparatie







Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.

Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren of eventueel weigeren aan de deur.

In 3 eenvoudige stappen:

Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
Controleer en regel je bestelling. Denk aan het adres, bezorgdatum en inpakservice.
Rond af door te betalen. Dat kan met een cadeaubon, iDEAL, creditcard of, indien aangeboden, via achteraf betalen.
Tips:

Als je nog geen account hebt dan kun je dit tijdens het bestellen aanmaken. Onze medewerkers kunnen telefonisch geen bestelling voor je plaatsen.
Als je een probleem hebt tijdens het bestellen, verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw. Instructies voor het verwijderen van cookies vind je in ons cookiebeleid.
Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? Vraag dan een offerte aan

Retourdeals zijn producten die door andere klanten retour zijn gestuurd. We bieden deze producten aan na een strenge kwaliteitscontrole door onze heelmeesters. De producten zijn dus praktisch gezien nieuw en niet gerefurbished of gerepareerd. Soms kan het wel voorkomen dat het product niet meer in de originele verpakking zit.

De voordelen van de retourdeals zijn:
De producten zijn goedkoper dan een nieuw product
Er gelden dezelfde garanties als op een nieuw product
Er gelden dezelfde retourvoorwaarden als op een nieuw allaz.nl product
Grote apparaten worden geplaatst en aangesloten (alleen niet geïnstalleerd)
Je draagt bij aan een beter milieu

Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.

Als je meer dan 90 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.

Standaardbezorging binnen Nederland: gratis vanaf € 30,- anders € 3,50.

Standaardbezorging binnen België: gratis vanaf € 60,- anders € 6,95.

De bezorgdagen zijn in de regel

Brievenbuspost: dinsdag t/m zaterdag
Kleine pakketten via pakketdienst: maandag t/m zaterdag
Grote pakketten via Bulstra: maandag t/m zaterdag
Grote pakketten via Transmission (België): maandag t/m zaterdag

Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom zie je nog voordat je iets bestelt wanneer we het artikel bezorgen. Artikelen die direct op voorraad zijn, heb je meestal de volgende dag in huis. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg.

Heb je een afleveradres buiten Nederland of België?
Dan is je artikel langer onderweg. Deze tabel is daarbij een goede leidraad:

Land Levertijd + Extra bezorgtijd
Duitsland, Luxemburg Vermeld op de website + 2 tot 3 werkdagen
Overige EU-landen, Noorwegen, Zwitserland Vermeld op de website + 3 tot 4 werkdagen
Overige Europese landen Vermeld op de website + 7 tot 9 werkdagen
Noord- en Midden-Amerika, Caribisch gebied Vermeld op de website + 5 tot 12 werkdagen
Azië, Australië, Nieuw-Zeeland Vermeld op de website + 9 tot 12 werkdagen
Overige landen Vermeld op de website + 8 tot 10 werkdagen

Wij, onze partners en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Houd je Track&Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.

Niet (alles) ontvangen?
We kunnen niet altijd alle artikelen van één bestelling op hetzelfde moment verzenden. In je account zie je of we alles tegelijkertijd verzonden hebben. Als we wel alles hebben verzonden, kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

Back to top