Bestellen & Bezorgen







De retourvoorwaarden vind je hieronder. Waar het op neerkomt, is dat je rustig over je aankoop mag nadenken. Als je artikel geen goede match is, mag je het naar ons terugsturen binnen de zichttermijn. In je account vind je een overzicht van welke artikelen je nog kunt retourneren.

Retourvoorwaarden

  1. Zowel bij artikelen van allaz.nl als bij artikelen van verkopers via allaz.nl is er altijd een retourtermijn van maximaal 30 dagen.
  2. Het artikel zit in de originele verpakking (voor zover mogelijk).
  3. Geen Duct tape of bruine plakband gebruiken om het artikel weer dicht te plakken. Gebruik alleen transparante plakband.
  4. Kleding en schoenen zijn niet gedragen en het labeltje zit er nog aan (voor zover mogelijk).
  5. Voor fietsen geldt: De fiets mag gepast worden, dwz zadel en stuur mogen worden ingesteld. De fiets mag uitgeprobeerd worden onder de volgende voorwaarden: maximaal over een afstand van 2 km. Enkel met droog weer en op een droog en schoon wegdek. Wanneer u de fiets NIET wil houden mag deze enkel retour genomen als deze in nieuwstaat verkeert. Dat wil zeggen: schoon, onbeschadigd, in de originele verpakking en met alle geleverd accessoires en papieren. Voldoet de fiets niet aan deze voorwaarden, dan wordt er een afschrijving gerekend. Wanneer de fiets meer dan 2 kilometer uitgeprobeerd is, kan de fiets niet geretourneerd worden. Wanneer blijkt dat de fiets over nat wegdek/vuile ondergrond gereden heeft, wordt een retour mogelijk niet geaccepteerd of een afschrijving gerekend. Wij kunnen de fiets dan immers niet meer als ‘nieuw’ verkopen.
  6. Artikelen die je niet kunt retourneren:
    • Cadeaubonnen en -kaarten
    • Software abonnementen/producten
    • Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling is verbroken
    • Audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling is verbroken
    • Digitale artikelen; ebooks en games
    • Videogames kunnen alleen geretourneerd worden als de originele verzegeling niet verbroken is.
    • Echte bloemen, planten en kerstbomen
    • Artikelen die aangebroken, beschadigd of in gebruik zijn genomen.
    • Artikelen waar onder trampolines en skelters die gemonteerd zijn geweest.
    • Fietsen die buiten met nat weer of op en vuilwegdek of meer dan 2 km hebben gereden en dus niet meer als nieuw kunnen worden verkocht.
    • Artikelen die door de klant zelf (of door een andere partij) in elkaar zijn gezet. Bijvoorbeeld een zwembad, speelhuisje, voetbaltafel, glijbaan of watertafel.
    • Artikelen met maatwerk.
    • Artikelen die speciaal (in overleg) zijn besteld.
    • Allaz.nl behoudt het recht om geretourneerde artikelen te weigeren of om slecht een deel van het aankoopbedrag te vergoeden. Dit kan zich voordoen, wanneer het artikel is gebruikt of beschadigd.

Retour aanmelden

Het is noodzakelijk om je retourzending vooraf aan te melden via een email of het contactformulier.
Vermeldt daarin in elk geval het ordernummer van je bestelling. Je ontvangt dan van ons een retourlabel.
Een retourmelding moet uiterlijk 30 dagen na ontvangst van je bestelling bij ons ingediend te zijn.
Daarna heb je nog eens 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen.

Wil je geen retourlabel, maar zelf het pakket terug sturen? Dan kan je het artikel voldoende gefrankeerd sturen naar het volgend adres:

Allaz.nl
Afdeling retouren
Kruitberghof 60
1104BC in Amsterdam

Bij Pakketten welke (on)voldoende gefrankeerd zijn zullen wij de additionele frankeerkosten van het terug te storten bedrag moeten inhouden.

Retourkosten en terugbetaling

De retourkosten, bij gebruik van een retourlabel voor producten tot 10 kg zijn €3,50. Voor artikelen die meer wegen dan 10 kg maar minder dan 20 kg rekenen we €7,95 aan retourkosten. Voor artikelen die meer wegen dan 20 kg gelden anderer tarieven. Neem hiervoor contact met ons op. Dit bedrag wordt ingehouden van het terug te storten aankoopbedrag. Het resterende aankoopbedrag en eventueel betaalde verzendkosten zullen binnen 3-5 werkdagen na het retour ontvangen van de artikelen worden terug gestort op de rekening van de koper, tenzij de aangemelde artikelen binnen de gestelde 30 dagen nog niet bij ons retour zijn aangekomen. Het terug storten zal in dat geval plaatsvinden op het moment dat de artikelen wel door ons zijn ontvangen.

LET OP:
Wanneer een bestelling niet wordt afgehaald bij een pakketpunt en de bestelling komt bij ons retour, dan moeten wij die retourkosten in rekening brengen en dit aftrekken van het terug te betalen factuurbedrag horende bij de bestelling. Dit vanwege het feit dat retourneren voor rekening van de koper is.

Annuleren
Heb je een bestelling geplaatst en wil je deze alsnog annuleren?
Dat kan kosteloos zolang de bestelling niet is verzonden. Het kan wel eens voorkomen dat jouw annulering onze verzending kruist. In dat geval kan de bestelling niet meer geannuleerd worden en dient de klant de bestelling op eigen kosten te retourneren.

Om te annuleren stuur je een email naar service@allaz.nl met daarin het ordernummer of reageer op de orderbevestigingsemail. Wij zullen er dan voor zorgen dat de bestelling uit ons systeem wordt gehaald en het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen weer op je rekening staat.

Categorie:

Retourneren

 

 

Betalen







De retourvoorwaarden vind je hieronder. Waar het op neerkomt, is dat je rustig over je aankoop mag nadenken. Als je artikel geen goede match is, mag je het naar ons terugsturen binnen de zichttermijn. In je account vind je een overzicht van welke artikelen je nog kunt retourneren.

Retourvoorwaarden

  1. Zowel bij artikelen van allaz.nl als bij artikelen van verkopers via allaz.nl is er altijd een retourtermijn van maximaal 30 dagen.
  2. Het artikel zit in de originele verpakking (voor zover mogelijk).
  3. Geen Duct tape of bruine plakband gebruiken om het artikel weer dicht te plakken. Gebruik alleen transparante plakband.
  4. Kleding en schoenen zijn niet gedragen en het labeltje zit er nog aan (voor zover mogelijk).
  5. Voor fietsen geldt: De fiets mag gepast worden, dwz zadel en stuur mogen worden ingesteld. De fiets mag uitgeprobeerd worden onder de volgende voorwaarden: maximaal over een afstand van 2 km. Enkel met droog weer en op een droog en schoon wegdek. Wanneer u de fiets NIET wil houden mag deze enkel retour genomen als deze in nieuwstaat verkeert. Dat wil zeggen: schoon, onbeschadigd, in de originele verpakking en met alle geleverd accessoires en papieren. Voldoet de fiets niet aan deze voorwaarden, dan wordt er een afschrijving gerekend. Wanneer de fiets meer dan 2 kilometer uitgeprobeerd is, kan de fiets niet geretourneerd worden. Wanneer blijkt dat de fiets over nat wegdek/vuile ondergrond gereden heeft, wordt een retour mogelijk niet geaccepteerd of een afschrijving gerekend. Wij kunnen de fiets dan immers niet meer als ‘nieuw’ verkopen.
  6. Artikelen die je niet kunt retourneren:
    • Cadeaubonnen en -kaarten
    • Software abonnementen/producten
    • Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling is verbroken
    • Audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling is verbroken
    • Digitale artikelen; ebooks en games
    • Videogames kunnen alleen geretourneerd worden als de originele verzegeling niet verbroken is.
    • Echte bloemen, planten en kerstbomen
    • Artikelen die aangebroken, beschadigd of in gebruik zijn genomen.
    • Artikelen waar onder trampolines en skelters die gemonteerd zijn geweest.
    • Fietsen die buiten met nat weer of op en vuilwegdek of meer dan 2 km hebben gereden en dus niet meer als nieuw kunnen worden verkocht.
    • Artikelen die door de klant zelf (of door een andere partij) in elkaar zijn gezet. Bijvoorbeeld een zwembad, speelhuisje, voetbaltafel, glijbaan of watertafel.
    • Artikelen met maatwerk.
    • Artikelen die speciaal (in overleg) zijn besteld.
    • Allaz.nl behoudt het recht om geretourneerde artikelen te weigeren of om slecht een deel van het aankoopbedrag te vergoeden. Dit kan zich voordoen, wanneer het artikel is gebruikt of beschadigd.

Retour aanmelden

Het is noodzakelijk om je retourzending vooraf aan te melden via een email of het contactformulier.
Vermeldt daarin in elk geval het ordernummer van je bestelling. Je ontvangt dan van ons een retourlabel.
Een retourmelding moet uiterlijk 30 dagen na ontvangst van je bestelling bij ons ingediend te zijn.
Daarna heb je nog eens 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen.

Wil je geen retourlabel, maar zelf het pakket terug sturen? Dan kan je het artikel voldoende gefrankeerd sturen naar het volgend adres:

Allaz.nl
Afdeling retouren
Kruitberghof 60
1104BC in Amsterdam

Bij Pakketten welke (on)voldoende gefrankeerd zijn zullen wij de additionele frankeerkosten van het terug te storten bedrag moeten inhouden.

Retourkosten en terugbetaling

De retourkosten, bij gebruik van een retourlabel voor producten tot 10 kg zijn €3,50. Voor artikelen die meer wegen dan 10 kg maar minder dan 20 kg rekenen we €7,95 aan retourkosten. Voor artikelen die meer wegen dan 20 kg gelden anderer tarieven. Neem hiervoor contact met ons op. Dit bedrag wordt ingehouden van het terug te storten aankoopbedrag. Het resterende aankoopbedrag en eventueel betaalde verzendkosten zullen binnen 3-5 werkdagen na het retour ontvangen van de artikelen worden terug gestort op de rekening van de koper, tenzij de aangemelde artikelen binnen de gestelde 30 dagen nog niet bij ons retour zijn aangekomen. Het terug storten zal in dat geval plaatsvinden op het moment dat de artikelen wel door ons zijn ontvangen.

LET OP:
Wanneer een bestelling niet wordt afgehaald bij een pakketpunt en de bestelling komt bij ons retour, dan moeten wij die retourkosten in rekening brengen en dit aftrekken van het terug te betalen factuurbedrag horende bij de bestelling. Dit vanwege het feit dat retourneren voor rekening van de koper is.

Annuleren
Heb je een bestelling geplaatst en wil je deze alsnog annuleren?
Dat kan kosteloos zolang de bestelling niet is verzonden. Het kan wel eens voorkomen dat jouw annulering onze verzending kruist. In dat geval kan de bestelling niet meer geannuleerd worden en dient de klant de bestelling op eigen kosten te retourneren.

Om te annuleren stuur je een email naar service@allaz.nl met daarin het ordernummer of reageer op de orderbevestigingsemail. Wij zullen er dan voor zorgen dat de bestelling uit ons systeem wordt gehaald en het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen weer op je rekening staat.

Categorie:

Retourneren

Factuur







De retourvoorwaarden vind je hieronder. Waar het op neerkomt, is dat je rustig over je aankoop mag nadenken. Als je artikel geen goede match is, mag je het naar ons terugsturen binnen de zichttermijn. In je account vind je een overzicht van welke artikelen je nog kunt retourneren.

Retourvoorwaarden

  1. Zowel bij artikelen van allaz.nl als bij artikelen van verkopers via allaz.nl is er altijd een retourtermijn van maximaal 30 dagen.
  2. Het artikel zit in de originele verpakking (voor zover mogelijk).
  3. Geen Duct tape of bruine plakband gebruiken om het artikel weer dicht te plakken. Gebruik alleen transparante plakband.
  4. Kleding en schoenen zijn niet gedragen en het labeltje zit er nog aan (voor zover mogelijk).
  5. Voor fietsen geldt: De fiets mag gepast worden, dwz zadel en stuur mogen worden ingesteld. De fiets mag uitgeprobeerd worden onder de volgende voorwaarden: maximaal over een afstand van 2 km. Enkel met droog weer en op een droog en schoon wegdek. Wanneer u de fiets NIET wil houden mag deze enkel retour genomen als deze in nieuwstaat verkeert. Dat wil zeggen: schoon, onbeschadigd, in de originele verpakking en met alle geleverd accessoires en papieren. Voldoet de fiets niet aan deze voorwaarden, dan wordt er een afschrijving gerekend. Wanneer de fiets meer dan 2 kilometer uitgeprobeerd is, kan de fiets niet geretourneerd worden. Wanneer blijkt dat de fiets over nat wegdek/vuile ondergrond gereden heeft, wordt een retour mogelijk niet geaccepteerd of een afschrijving gerekend. Wij kunnen de fiets dan immers niet meer als ‘nieuw’ verkopen.
  6. Artikelen die je niet kunt retourneren:
    • Cadeaubonnen en -kaarten
    • Software abonnementen/producten
    • Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling is verbroken
    • Audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling is verbroken
    • Digitale artikelen; ebooks en games
    • Videogames kunnen alleen geretourneerd worden als de originele verzegeling niet verbroken is.
    • Echte bloemen, planten en kerstbomen
    • Artikelen die aangebroken, beschadigd of in gebruik zijn genomen.
    • Artikelen waar onder trampolines en skelters die gemonteerd zijn geweest.
    • Fietsen die buiten met nat weer of op en vuilwegdek of meer dan 2 km hebben gereden en dus niet meer als nieuw kunnen worden verkocht.
    • Artikelen die door de klant zelf (of door een andere partij) in elkaar zijn gezet. Bijvoorbeeld een zwembad, speelhuisje, voetbaltafel, glijbaan of watertafel.
    • Artikelen met maatwerk.
    • Artikelen die speciaal (in overleg) zijn besteld.
    • Allaz.nl behoudt het recht om geretourneerde artikelen te weigeren of om slecht een deel van het aankoopbedrag te vergoeden. Dit kan zich voordoen, wanneer het artikel is gebruikt of beschadigd.

Retour aanmelden

Het is noodzakelijk om je retourzending vooraf aan te melden via een email of het contactformulier.
Vermeldt daarin in elk geval het ordernummer van je bestelling. Je ontvangt dan van ons een retourlabel.
Een retourmelding moet uiterlijk 30 dagen na ontvangst van je bestelling bij ons ingediend te zijn.
Daarna heb je nog eens 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen.

Wil je geen retourlabel, maar zelf het pakket terug sturen? Dan kan je het artikel voldoende gefrankeerd sturen naar het volgend adres:

Allaz.nl
Afdeling retouren
Kruitberghof 60
1104BC in Amsterdam

Bij Pakketten welke (on)voldoende gefrankeerd zijn zullen wij de additionele frankeerkosten van het terug te storten bedrag moeten inhouden.

Retourkosten en terugbetaling

De retourkosten, bij gebruik van een retourlabel voor producten tot 10 kg zijn €3,50. Voor artikelen die meer wegen dan 10 kg maar minder dan 20 kg rekenen we €7,95 aan retourkosten. Voor artikelen die meer wegen dan 20 kg gelden anderer tarieven. Neem hiervoor contact met ons op. Dit bedrag wordt ingehouden van het terug te storten aankoopbedrag. Het resterende aankoopbedrag en eventueel betaalde verzendkosten zullen binnen 3-5 werkdagen na het retour ontvangen van de artikelen worden terug gestort op de rekening van de koper, tenzij de aangemelde artikelen binnen de gestelde 30 dagen nog niet bij ons retour zijn aangekomen. Het terug storten zal in dat geval plaatsvinden op het moment dat de artikelen wel door ons zijn ontvangen.

LET OP:
Wanneer een bestelling niet wordt afgehaald bij een pakketpunt en de bestelling komt bij ons retour, dan moeten wij die retourkosten in rekening brengen en dit aftrekken van het terug te betalen factuurbedrag horende bij de bestelling. Dit vanwege het feit dat retourneren voor rekening van de koper is.

Annuleren
Heb je een bestelling geplaatst en wil je deze alsnog annuleren?
Dat kan kosteloos zolang de bestelling niet is verzonden. Het kan wel eens voorkomen dat jouw annulering onze verzending kruist. In dat geval kan de bestelling niet meer geannuleerd worden en dient de klant de bestelling op eigen kosten te retourneren.

Om te annuleren stuur je een email naar service@allaz.nl met daarin het ordernummer of reageer op de orderbevestigingsemail. Wij zullen er dan voor zorgen dat de bestelling uit ons systeem wordt gehaald en het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen weer op je rekening staat.

Categorie:

Retourneren

Terugbetalen







De retourvoorwaarden vind je hieronder. Waar het op neerkomt, is dat je rustig over je aankoop mag nadenken. Als je artikel geen goede match is, mag je het naar ons terugsturen binnen de zichttermijn. In je account vind je een overzicht van welke artikelen je nog kunt retourneren.

Retourvoorwaarden

  1. Zowel bij artikelen van allaz.nl als bij artikelen van verkopers via allaz.nl is er altijd een retourtermijn van maximaal 30 dagen.
  2. Het artikel zit in de originele verpakking (voor zover mogelijk).
  3. Geen Duct tape of bruine plakband gebruiken om het artikel weer dicht te plakken. Gebruik alleen transparante plakband.
  4. Kleding en schoenen zijn niet gedragen en het labeltje zit er nog aan (voor zover mogelijk).
  5. Voor fietsen geldt: De fiets mag gepast worden, dwz zadel en stuur mogen worden ingesteld. De fiets mag uitgeprobeerd worden onder de volgende voorwaarden: maximaal over een afstand van 2 km. Enkel met droog weer en op een droog en schoon wegdek. Wanneer u de fiets NIET wil houden mag deze enkel retour genomen als deze in nieuwstaat verkeert. Dat wil zeggen: schoon, onbeschadigd, in de originele verpakking en met alle geleverd accessoires en papieren. Voldoet de fiets niet aan deze voorwaarden, dan wordt er een afschrijving gerekend. Wanneer de fiets meer dan 2 kilometer uitgeprobeerd is, kan de fiets niet geretourneerd worden. Wanneer blijkt dat de fiets over nat wegdek/vuile ondergrond gereden heeft, wordt een retour mogelijk niet geaccepteerd of een afschrijving gerekend. Wij kunnen de fiets dan immers niet meer als ‘nieuw’ verkopen.
  6. Artikelen die je niet kunt retourneren:
    • Cadeaubonnen en -kaarten
    • Software abonnementen/producten
    • Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling is verbroken
    • Audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling is verbroken
    • Digitale artikelen; ebooks en games
    • Videogames kunnen alleen geretourneerd worden als de originele verzegeling niet verbroken is.
    • Echte bloemen, planten en kerstbomen
    • Artikelen die aangebroken, beschadigd of in gebruik zijn genomen.
    • Artikelen waar onder trampolines en skelters die gemonteerd zijn geweest.
    • Fietsen die buiten met nat weer of op en vuilwegdek of meer dan 2 km hebben gereden en dus niet meer als nieuw kunnen worden verkocht.
    • Artikelen die door de klant zelf (of door een andere partij) in elkaar zijn gezet. Bijvoorbeeld een zwembad, speelhuisje, voetbaltafel, glijbaan of watertafel.
    • Artikelen met maatwerk.
    • Artikelen die speciaal (in overleg) zijn besteld.
    • Allaz.nl behoudt het recht om geretourneerde artikelen te weigeren of om slecht een deel van het aankoopbedrag te vergoeden. Dit kan zich voordoen, wanneer het artikel is gebruikt of beschadigd.

Retour aanmelden

Het is noodzakelijk om je retourzending vooraf aan te melden via een email of het contactformulier.
Vermeldt daarin in elk geval het ordernummer van je bestelling. Je ontvangt dan van ons een retourlabel.
Een retourmelding moet uiterlijk 30 dagen na ontvangst van je bestelling bij ons ingediend te zijn.
Daarna heb je nog eens 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen.

Wil je geen retourlabel, maar zelf het pakket terug sturen? Dan kan je het artikel voldoende gefrankeerd sturen naar het volgend adres:

Allaz.nl
Afdeling retouren
Kruitberghof 60
1104BC in Amsterdam

Bij Pakketten welke (on)voldoende gefrankeerd zijn zullen wij de additionele frankeerkosten van het terug te storten bedrag moeten inhouden.

Retourkosten en terugbetaling

De retourkosten, bij gebruik van een retourlabel voor producten tot 10 kg zijn €3,50. Voor artikelen die meer wegen dan 10 kg maar minder dan 20 kg rekenen we €7,95 aan retourkosten. Voor artikelen die meer wegen dan 20 kg gelden anderer tarieven. Neem hiervoor contact met ons op. Dit bedrag wordt ingehouden van het terug te storten aankoopbedrag. Het resterende aankoopbedrag en eventueel betaalde verzendkosten zullen binnen 3-5 werkdagen na het retour ontvangen van de artikelen worden terug gestort op de rekening van de koper, tenzij de aangemelde artikelen binnen de gestelde 30 dagen nog niet bij ons retour zijn aangekomen. Het terug storten zal in dat geval plaatsvinden op het moment dat de artikelen wel door ons zijn ontvangen.

LET OP:
Wanneer een bestelling niet wordt afgehaald bij een pakketpunt en de bestelling komt bij ons retour, dan moeten wij die retourkosten in rekening brengen en dit aftrekken van het terug te betalen factuurbedrag horende bij de bestelling. Dit vanwege het feit dat retourneren voor rekening van de koper is.

Annuleren
Heb je een bestelling geplaatst en wil je deze alsnog annuleren?
Dat kan kosteloos zolang de bestelling niet is verzonden. Het kan wel eens voorkomen dat jouw annulering onze verzending kruist. In dat geval kan de bestelling niet meer geannuleerd worden en dient de klant de bestelling op eigen kosten te retourneren.

Om te annuleren stuur je een email naar service@allaz.nl met daarin het ordernummer of reageer op de orderbevestigingsemail. Wij zullen er dan voor zorgen dat de bestelling uit ons systeem wordt gehaald en het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen weer op je rekening staat.

Categorie:

Retourneren

Retourneren







De retourvoorwaarden vind je hieronder. Waar het op neerkomt, is dat je rustig over je aankoop mag nadenken. Als je artikel geen goede match is, mag je het naar ons terugsturen binnen de zichttermijn. In je account vind je een overzicht van welke artikelen je nog kunt retourneren.

Retourvoorwaarden

  1. Zowel bij artikelen van allaz.nl als bij artikelen van verkopers via allaz.nl is er altijd een retourtermijn van maximaal 30 dagen.
  2. Het artikel zit in de originele verpakking (voor zover mogelijk).
  3. Geen Duct tape of bruine plakband gebruiken om het artikel weer dicht te plakken. Gebruik alleen transparante plakband.
  4. Kleding en schoenen zijn niet gedragen en het labeltje zit er nog aan (voor zover mogelijk).
  5. Voor fietsen geldt: De fiets mag gepast worden, dwz zadel en stuur mogen worden ingesteld. De fiets mag uitgeprobeerd worden onder de volgende voorwaarden: maximaal over een afstand van 2 km. Enkel met droog weer en op een droog en schoon wegdek. Wanneer u de fiets NIET wil houden mag deze enkel retour genomen als deze in nieuwstaat verkeert. Dat wil zeggen: schoon, onbeschadigd, in de originele verpakking en met alle geleverd accessoires en papieren. Voldoet de fiets niet aan deze voorwaarden, dan wordt er een afschrijving gerekend. Wanneer de fiets meer dan 2 kilometer uitgeprobeerd is, kan de fiets niet geretourneerd worden. Wanneer blijkt dat de fiets over nat wegdek/vuile ondergrond gereden heeft, wordt een retour mogelijk niet geaccepteerd of een afschrijving gerekend. Wij kunnen de fiets dan immers niet meer als ‘nieuw’ verkopen.
  6. Artikelen die je niet kunt retourneren:
    • Cadeaubonnen en -kaarten
    • Software abonnementen/producten
    • Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling is verbroken
    • Audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling is verbroken
    • Digitale artikelen; ebooks en games
    • Videogames kunnen alleen geretourneerd worden als de originele verzegeling niet verbroken is.
    • Echte bloemen, planten en kerstbomen
    • Artikelen die aangebroken, beschadigd of in gebruik zijn genomen.
    • Artikelen waar onder trampolines en skelters die gemonteerd zijn geweest.
    • Fietsen die buiten met nat weer of op en vuilwegdek of meer dan 2 km hebben gereden en dus niet meer als nieuw kunnen worden verkocht.
    • Artikelen die door de klant zelf (of door een andere partij) in elkaar zijn gezet. Bijvoorbeeld een zwembad, speelhuisje, voetbaltafel, glijbaan of watertafel.
    • Artikelen met maatwerk.
    • Artikelen die speciaal (in overleg) zijn besteld.
    • Allaz.nl behoudt het recht om geretourneerde artikelen te weigeren of om slecht een deel van het aankoopbedrag te vergoeden. Dit kan zich voordoen, wanneer het artikel is gebruikt of beschadigd.

Retour aanmelden

Het is noodzakelijk om je retourzending vooraf aan te melden via een email of het contactformulier.
Vermeldt daarin in elk geval het ordernummer van je bestelling. Je ontvangt dan van ons een retourlabel.
Een retourmelding moet uiterlijk 30 dagen na ontvangst van je bestelling bij ons ingediend te zijn.
Daarna heb je nog eens 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen.

Wil je geen retourlabel, maar zelf het pakket terug sturen? Dan kan je het artikel voldoende gefrankeerd sturen naar het volgend adres:

Allaz.nl
Afdeling retouren
Kruitberghof 60
1104BC in Amsterdam

Bij Pakketten welke (on)voldoende gefrankeerd zijn zullen wij de additionele frankeerkosten van het terug te storten bedrag moeten inhouden.

Retourkosten en terugbetaling

De retourkosten, bij gebruik van een retourlabel voor producten tot 10 kg zijn €3,50. Voor artikelen die meer wegen dan 10 kg maar minder dan 20 kg rekenen we €7,95 aan retourkosten. Voor artikelen die meer wegen dan 20 kg gelden anderer tarieven. Neem hiervoor contact met ons op. Dit bedrag wordt ingehouden van het terug te storten aankoopbedrag. Het resterende aankoopbedrag en eventueel betaalde verzendkosten zullen binnen 3-5 werkdagen na het retour ontvangen van de artikelen worden terug gestort op de rekening van de koper, tenzij de aangemelde artikelen binnen de gestelde 30 dagen nog niet bij ons retour zijn aangekomen. Het terug storten zal in dat geval plaatsvinden op het moment dat de artikelen wel door ons zijn ontvangen.

LET OP:
Wanneer een bestelling niet wordt afgehaald bij een pakketpunt en de bestelling komt bij ons retour, dan moeten wij die retourkosten in rekening brengen en dit aftrekken van het terug te betalen factuurbedrag horende bij de bestelling. Dit vanwege het feit dat retourneren voor rekening van de koper is.

Annuleren
Heb je een bestelling geplaatst en wil je deze alsnog annuleren?
Dat kan kosteloos zolang de bestelling niet is verzonden. Het kan wel eens voorkomen dat jouw annulering onze verzending kruist. In dat geval kan de bestelling niet meer geannuleerd worden en dient de klant de bestelling op eigen kosten te retourneren.

Om te annuleren stuur je een email naar service@allaz.nl met daarin het ordernummer of reageer op de orderbevestigingsemail. Wij zullen er dan voor zorgen dat de bestelling uit ons systeem wordt gehaald en het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen weer op je rekening staat.

Categorie:

Retourneren

 

 

Garantie & Reparatie







De retourvoorwaarden vind je hieronder. Waar het op neerkomt, is dat je rustig over je aankoop mag nadenken. Als je artikel geen goede match is, mag je het naar ons terugsturen binnen de zichttermijn. In je account vind je een overzicht van welke artikelen je nog kunt retourneren.

Retourvoorwaarden

  1. Zowel bij artikelen van allaz.nl als bij artikelen van verkopers via allaz.nl is er altijd een retourtermijn van maximaal 30 dagen.
  2. Het artikel zit in de originele verpakking (voor zover mogelijk).
  3. Geen Duct tape of bruine plakband gebruiken om het artikel weer dicht te plakken. Gebruik alleen transparante plakband.
  4. Kleding en schoenen zijn niet gedragen en het labeltje zit er nog aan (voor zover mogelijk).
  5. Voor fietsen geldt: De fiets mag gepast worden, dwz zadel en stuur mogen worden ingesteld. De fiets mag uitgeprobeerd worden onder de volgende voorwaarden: maximaal over een afstand van 2 km. Enkel met droog weer en op een droog en schoon wegdek. Wanneer u de fiets NIET wil houden mag deze enkel retour genomen als deze in nieuwstaat verkeert. Dat wil zeggen: schoon, onbeschadigd, in de originele verpakking en met alle geleverd accessoires en papieren. Voldoet de fiets niet aan deze voorwaarden, dan wordt er een afschrijving gerekend. Wanneer de fiets meer dan 2 kilometer uitgeprobeerd is, kan de fiets niet geretourneerd worden. Wanneer blijkt dat de fiets over nat wegdek/vuile ondergrond gereden heeft, wordt een retour mogelijk niet geaccepteerd of een afschrijving gerekend. Wij kunnen de fiets dan immers niet meer als ‘nieuw’ verkopen.
  6. Artikelen die je niet kunt retourneren:
    • Cadeaubonnen en -kaarten
    • Software abonnementen/producten
    • Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling is verbroken
    • Audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling is verbroken
    • Digitale artikelen; ebooks en games
    • Videogames kunnen alleen geretourneerd worden als de originele verzegeling niet verbroken is.
    • Echte bloemen, planten en kerstbomen
    • Artikelen die aangebroken, beschadigd of in gebruik zijn genomen.
    • Artikelen waar onder trampolines en skelters die gemonteerd zijn geweest.
    • Fietsen die buiten met nat weer of op en vuilwegdek of meer dan 2 km hebben gereden en dus niet meer als nieuw kunnen worden verkocht.
    • Artikelen die door de klant zelf (of door een andere partij) in elkaar zijn gezet. Bijvoorbeeld een zwembad, speelhuisje, voetbaltafel, glijbaan of watertafel.
    • Artikelen met maatwerk.
    • Artikelen die speciaal (in overleg) zijn besteld.
    • Allaz.nl behoudt het recht om geretourneerde artikelen te weigeren of om slecht een deel van het aankoopbedrag te vergoeden. Dit kan zich voordoen, wanneer het artikel is gebruikt of beschadigd.

Retour aanmelden

Het is noodzakelijk om je retourzending vooraf aan te melden via een email of het contactformulier.
Vermeldt daarin in elk geval het ordernummer van je bestelling. Je ontvangt dan van ons een retourlabel.
Een retourmelding moet uiterlijk 30 dagen na ontvangst van je bestelling bij ons ingediend te zijn.
Daarna heb je nog eens 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen.

Wil je geen retourlabel, maar zelf het pakket terug sturen? Dan kan je het artikel voldoende gefrankeerd sturen naar het volgend adres:

Allaz.nl
Afdeling retouren
Kruitberghof 60
1104BC in Amsterdam

Bij Pakketten welke (on)voldoende gefrankeerd zijn zullen wij de additionele frankeerkosten van het terug te storten bedrag moeten inhouden.

Retourkosten en terugbetaling

De retourkosten, bij gebruik van een retourlabel voor producten tot 10 kg zijn €3,50. Voor artikelen die meer wegen dan 10 kg maar minder dan 20 kg rekenen we €7,95 aan retourkosten. Voor artikelen die meer wegen dan 20 kg gelden anderer tarieven. Neem hiervoor contact met ons op. Dit bedrag wordt ingehouden van het terug te storten aankoopbedrag. Het resterende aankoopbedrag en eventueel betaalde verzendkosten zullen binnen 3-5 werkdagen na het retour ontvangen van de artikelen worden terug gestort op de rekening van de koper, tenzij de aangemelde artikelen binnen de gestelde 30 dagen nog niet bij ons retour zijn aangekomen. Het terug storten zal in dat geval plaatsvinden op het moment dat de artikelen wel door ons zijn ontvangen.

LET OP:
Wanneer een bestelling niet wordt afgehaald bij een pakketpunt en de bestelling komt bij ons retour, dan moeten wij die retourkosten in rekening brengen en dit aftrekken van het terug te betalen factuurbedrag horende bij de bestelling. Dit vanwege het feit dat retourneren voor rekening van de koper is.

Annuleren
Heb je een bestelling geplaatst en wil je deze alsnog annuleren?
Dat kan kosteloos zolang de bestelling niet is verzonden. Het kan wel eens voorkomen dat jouw annulering onze verzending kruist. In dat geval kan de bestelling niet meer geannuleerd worden en dient de klant de bestelling op eigen kosten te retourneren.

Om te annuleren stuur je een email naar service@allaz.nl met daarin het ordernummer of reageer op de orderbevestigingsemail. Wij zullen er dan voor zorgen dat de bestelling uit ons systeem wordt gehaald en het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen weer op je rekening staat.

Categorie:

Retourneren

Back to top